Wrocław 04

Miasto nocą, tak jakby :)



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Chyba jesteś moją najwierniejszą fanką :) dzięki

      Usuń
  2. Wrocław - najpiękniejsze miasto!

    Spodobało mi się u Ciebie :) Co powiesz na wzajemną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław - najpiękniejsze miasto!

    Spodobało mi się u Ciebie :) Co powiesz na wzajemną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń

 

prawo autorskie

Wszystkie prace są chronione prawami autorskimi. Jakiekolwiek kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez pisemnej zgody twórcy jest zabronione. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).

SPRZEDAJĘ

O mnie

Moje zdjęcie
Wrocław, Poland
Kobieta pełna pasji z mnóstwem pomysłów i wiecznym niedoczasem :) Zakochana we Wrocławiu, mężu, ładnych obrazkach i komiksach - kolejność przypadkowa.

Obserwatorzy